6 Основних порад, як все встигнути мамі-фрілансеру

Щорічно в Росії 14 травня відзначається як День фрілансера. Даний вид зайнятості стає знаменитою формою у юних мам. Хтось впевнений, що працювати вдома легше, чим в кабінеті, інші навпаки переконують, що працювати з дому куди важче, так як мамі, яка розривається між сімейним господарством, ще важче зосередитися. Пропонуємо вам 6 порад, як вижити, будучи мамою-фрілансером.

З приводу маминої домашньої зайнятості існує безліч поглядів. Хтось впевнений, що працювати вдома легше, чим в кабінеті, адже ти не обмежена в часі і самостійно розподіляєш свої справи. Інші навпаки переконують, що працювати з дому куди важче, так як мамі, яка розривається між сімейним господарством, дитиною і роботою, ще важче зосередитися. Насправді, істина криється десь в центрі, адже все залежить від самої роботи, від характеру малюка і вміння матері організовувати себе і своє місце життя.

Пропонуємо вам 6 порад, як вижити, будучи мамою-фрілансером.

  • висипайтеся!Як би не була главна ваша робота, які б невідкладні справи не очікували вашої участі, знайдіть в собі сили кинути їх незробленими і впору піти спати. У кожного власний кращий режим сну і неспання, таким собі досить і 5 годин, щоб як треба відіспатися, таким собі необхідно як мінімум 8. Не нехтуйте потреби власного організму.
  • встановіть пріоритети між сферами «робота», «дитина», «господарство» і «турбота про себе». Сформулюйте для себе точні правила, наприклад, ви не сідайте за роботу, поки не позаймаєтеся з дитиною гімнастикою, або ви не починаєте прибирати квартиру, поки не закінчите робоче завдання на цей день, і намагайтеся дотримуватися їх обов’язково. В іншому випадку ви щодня будете розриватися між купою найголовніших справ.
  • складайте план на день по кожній з власних життєвих сфер, при цьому спочатку виконуйте пункти з найголовнішою для вас сфери, потім приступайте до речей найменш головним. Корисно буде задати обмежений проміжок часу для кожної справи, інакше є великий ризик провозитися весь день з чимось надзвичайно головним і так не відшукати часу для другорядних завдань. Наприклад, якщо ви працюєте дві години на день, то намагайтеся не виходити за цей проміжок часу, якщо на розбір шафи ви відвели півгодини, але не встигли укластися за цей час, краще відкладіть частину на завтра.
  • вам ще легше буде працювати, якщо у малюка буде режим дня. Звичайно не так просто привчити малюка є, дрімати і гратися приблизно в один і той же час, зате, коли ви це зробите, ви можете планувати і свої робочі справи на моменти сну або самостійних занять малюка. При цьому треба розуміти, що у дітей нерідко все відбувається «раптово»: нежить, поганий настрій, денний недосип і так далі, так що, незважаючи на режим, варто бути готовою до форс-мажорних обставин.
  • Намагаючись поєднати малюка, господарство і роботу, не потрапляйте в пастку під назвою «заодно». Наприклад, поки я роблю переклад, я можу заодно завантажити прання і посуд в посудомийну машинку, я якраз закінчу до того моменту, коли воно само домоется і достірается. Або поки я складаю пакет документів, я можу заодно доглянути демісезонний куртку малюкові в інтернет-магазині. А вже про те, щоб «заодно» з роботою перевірити власну пошту, зайти «в контакт» і заглянути одним оком в фейсбук, краще не думати! Немає жодних «заодно», є лише самостійні справи, кожне з яких відніме у вас свої 5 -10 або 15 хвилин. Кожне з них варто внести в свій щоденний планер, щоб не виникало ілюзій, ніби є справи, які не вимагають вашого часу і робляться як ніби самі собою!
  • Оптимізуйте все, що можна поліпшити і зменшуйте тимчасові витрати на другорядні справи. Якісь речі можна не розгладжуються. Повноцінний обід можна приготувати за 20 хвилин (за умови, що у вас є духовка або мультиварка, і ви не проти скористатися напівфабрикатами). На малюка набагато швидше надаватися гарний комбінезон, але не 5 різних одежинок з різними застібками. Серіал і інтернет-форум – взагалі не обов’язкові умови щасливого життя. Варто згадати про різні методи нормально вести домашнє господарство, наприклад, американську систему fly-lady і вибрати придатні для себе прийоми.

важливо! Для того, щоб не попастися в капкан неминаючого почуття провини з рефреном «не встигла», ви з самого початку визначайте цінності. Якщо ж ви в нього все-таки потрапили, варто запитати себе: чи так уже главна для мене ця робота? При відповіді «ні», все вирішується досить просто: ви просто залишаєте цю роботу і шукайте іншу, яка буде займати менше часу. Якщо ж робота і справді главна і значущою, то чудовим виходом може стати асистентка по господарству або няня, чи не відхиляйте також допомогу бабусь і близьких родичів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code