7 Способів захиститися від наслідків сидячого способу життя

10 грудня 2015

Про те, що багато сидіти шкідливо для здоров’я, знають усі. Про те, чому шкідливо, здогадуються далеко не всі. І мало хто взагалі уявляє, як впоратися з цією проблемою, якщо робота пов’язана з офісом.

Нові дослідження показують, що багато сидіти чи не шкідливіше, чим курити. Навряд чи виробники стільців і крісел почнуть вішати на свою продукцію таблички з попередженням МОЗ про те, що «довге сидіння небезпечно для вашого здоров’я», тому подбати про те, щоб «не засиджуватися» доведеться самим. Однак це не означає, що заради збереження здоров’я вам доведеться поставити хрест на успішній офісної кар’єрі. Годинами стояти з листівками у метро або податися в кур’єри, щоб більше рухатися, – мабуть, це зайве. На щастя, існує не менше 7 способів профілактики «сидячих» проблем:

  1. Найчастіше вставайте зі стільця під час робочого дня. Коли ви стоїте, процес розщеплення жирів і вуглеводів в організмі прискорюється. Стійте, коли розмовляєте по телефону, перекушуєте, п’єте чай або каву. Проводячи в вертикальному положенні на 3 години день більше звичайного, ви втратите 4 кг за рік (спалюючи близько 150 ккал в день, 1050 ккал за тиждень і 4200 ккал за місяць).
  2. Не лінуйтеся постояти в громадському транспорті. Так теж можна займатися безліччю справ: читати, спілкуватися з друзями в соціальних мережах, складати план на день.
  3. Намагайтеся рухатися навіть в процесі роботи. Замість того щоб спілкуватися зі своїми колегами по електронній пошті, підходите до них і розмовляйте наживо. Найчастіше «відриваючи попу» від стільця, ви прискорите обмін речовин, в середньому, на 10-20%.
  4. влаштовуйте5-хвилинні прогулянкипо коридору протягом кожної години. Так ви можете знизити рівень цукру в крові на 20%. Відмінна можливість покинути своє робоче місце – сходити до кулера за водою або чашкою чаю або відвідати колег в сусідньому відділі. Це допоможе не тільки збільшити кількість кроків, але заодно і випити потрібну кількість води в день.
  5. Не їжте за робочим столом. «Приблизно 2/3 офісних працівників в поспіху з’їдають свій обід прямо за ним, розповідає Пікс Маккенна, англійська телеведуча і сімейний лікар. А, між тим, це може привести до проблем з травленням (не кажучи вже про крихти, що перетворюють ваше робоче місце в «смітник») ».
  6. Скоротіть час свого сидіння на 1,5 години в день. Ви думаєте, це складно? Помиляєтеся! Складіть годинник, які проводите сидячи за столом, в транспорті, за обідом, біля телевізора, а потім виділіть від кожного з цих занять по 15-18 хвилин «на постояти-походити».
  7. розслабляйтеся. Під час обідньої перерви витратьте 20 хвилин на прогулянку, заглянувши, наприклад, в найближчий сквер, а частину шляху до роботи візьміть в звичку проходити пішки. Так ви швидше розслабитеся, позбудетеся від чергового офісного стресу, зміцните імунітет і заряд енергії, що дозволить вам продовжити роботу в гарному настрої.

Американські дослідники виявили, що більш стрункі офісні співробітники спалюють на 350 ккал більше, чим їх повні колеги. Секрет в тому, що вони рухаються більше протягом робочого дня. «Все завдяки, так званої« активності без вправ », пояснює Джеймс Левін. Середньостатистичний офісний працівник все рідше покидає своє робоче місце, не виходить на прогулянку в перервах і навіть рідко миє власну чашку ( «спасибі» посудомийних машин!). Однак навіть незначні рухи тіла стоячи можуть не тільки поліпшити форму вашого тіла, але і знизити ризик багатьох захворювань ».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code